Winning the Moments that Matter

Woensdag: 10:30 - 11:00, Keynotezaal A

Google wordt dit jaar 18, een bijzondere mijlpaal. Nog steeds gedreven door de missie om alle informatie ter wereld te organiseren en universeel toegankelijk en bruikbaar te maken. Maar hoe blijven we relevant?
Want in een wereld waar elke dag nieuwe bedrijven starten, maar helaas ook verdwijnen, telt elk moment dat je kunt winnen. Of het nou die ene klant is die je op het juiste tijdstip, juiste locatie en met de juiste boodschap voor je wint. Of dat ene inzicht waardor je product en business model fundamenteel veranderde.
Het betekent elke dag weer een stukje beter zijn dan de dag ervoor. Oftewel op zoek naar meer impact halen uit data, waarmee je nog sneller betere producten en diensten kunt bieden.

We gaan alweer aftellen. Met nog precies 100 dagen voordat 2017 begint, welke kansen biedt dit voor jou en jouw bedrijf? In deze sessie wil ik jou praktische tips, tools en voorbeelden meegeven, hoe jij nu het beste kunt starten om elk moment dat ertoe doet te winnen.


De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.


De lezing is toegevoegd
aan uw premium seats


Platinum Sponsor
Gold Sponsors
Mediapartners
WINMAG Pro ICT Magazine Retailtrends DataFloq European Data Forum 2016, 29-30 June Eindhoven Dutch IT-channel ICT/zorg Frankwatching BI-Platform Executive-People