Nederlandse Persoonlijke Omroep. Hoe NPO met data elke kijker de meest relevante ervaring biedt

Donderdag: 13:30 - 14:00, Keynotezaal B

De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) maakt al meer dan 60 jaar radio en televisie en bereikt met haar programma’s wekelijks 85 procent van de Nederlandse bevolking. Om in te spelen op het veranderende mediagebruik bij de consument is het voor de oudste omroep van Nederland cruciaal om de kijker goed te leren kennen. In deze presentatie schetsen Erik van Heeswijk, Marcel Collette en Rob Dielemans een beeld van het medialandschap van de toekomst. Tevens geven ze inzicht in de datatoepassingen die NPO heeft ontwikkeld, zoals dashboards en recommenders, de rol van privacy en de veranderingen in de werkwijze en organisatie.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door GoDataDriven.


De lezing is toegevoegd
aan uw premium seats


Platinum Sponsor
Gold Sponsors
Mediapartners
WINMAG Pro BI-Platform ICT Magazine Executive-People ICT/zorg Frankwatching DataFloq Dutch IT-channel European Data Forum 2016, 29-30 June Eindhoven Retailtrends