Hoe gebruik je Big Data Analytics voor Personalisatie?

Woensdag: 12:00 - 12:30, Keynote

In mijn presentatie, met als titel ‘Big Data Analytics voor Personalisatie’, zal ik enkele praktijkvoorbeelden presenteren op welke wijze data science bijdraagt aan de strategische doelstellingen van RTL, en wat de toekomstmogelijkheden zijn.

RTL heeft haar eigen Big Data platform met een grote varieteit aan allerlei verschillende data bronnen. De toepassingen zijn dan ook veelzijdig – zowel voor Business to Business als voor Business to Consumers, bijvoorbeeld Personalisatie.

Data scientists kunnen geheel zelfstandig eigen clusters opzetten en algoritmes bouwen. Met name voor Personalisatie is de flexibiliteit en de snelheid een groot voordeel.

RTL heeft state-of-the-art Big Data Technologie om alle kansen als multimedia bedrijf in de toekomst maximaal te kunnen benutten.

Deze presentatie wordt mogelijk gemaakt door Anchormen.


De lezing is toegevoegd
aan uw premium seats


Platinum Sponsor
Gold Sponsors
Mediapartners
DataStax
SLTN Inter Access Microsoft Information Builders MicroStrategy Alteryx SAS
Online Retailer Frankwatching ICT/zorg ICT Magazine BI-Platform DataFloq WINMAG Pro Retailtrends