De techniek achter de mobiele klantreis van wereldmerken​

WED 11:20 - 11:50

This is a 2019 presentation

Jan Saan van CM.com legt uit welke techniek er schuil gaat achter de mobiele klantreizen van grote merken zoals Albert Heijn, Hardwell en de Dutch Grand Prix.

Trends in klantinteractie uit Silicon Valley vormen binnenkort de standaard voor jouw klanten. Continue interactie via het juiste kanaal met de juiste timing speelt de hoofdrol.

In Nederland staat de mobiele strategie nog niet eens in de kinderschoenen. Conversational Commerce is de toekomstige sleutel tot succes. Welke nieuwe Next Gen Messaging kanalen gebruikt je klant? Welke betaalmethoden moet je aanbieden? En waarom moet je apps afzweren? Welke techniek gaat erachter schuil en waar moet je als bedrijf op berekend zijn? Jan ligt dit aan de hand van cases toe.

CM.com is officiele solution provider van de grote Techgiganten Google, Apple en Facebook.

  • Theme
    Digital Innovation & datadriven enterprises

    Digital Innovation is misschien wel dé manier waarop retailers succesvol kunnen zijn en blijven in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Retailers proberen in toenemende mate winkelervaringen te personaliseren. Data-analyse is daarbij één van de hulpmiddelen. Investeren in IT, sturen op data en toewerken naar een hoge NPS hoort hierbij. Tijdens de Big Data Expo zijn bedrijven en leveranciers aanwezig die kunnen helpen bij het uitrollen van een strategie of systeem dan wel het aan elkaar knopen van IT-tools die leiden tot betere interactie met klanten in winkels of via webshop.