Hoe Jeans Centre online en offline integreert met behulp van data

WED 10:30 - 11:00

This is a 2018 presentation

Aan de hand van het praktijkvoorbeeld van de “recommender spiegel” schetst Mark hoe Jeans Centre on- en offline data samenbrengt om zo de klant beter in de de customer journey te begeleiden.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Building Blocks.

  • Theme
    Digital Innovation & datadriven enterprises

    Digital Innovation is misschien wel dé manier waarop retailers succesvol kunnen zijn en blijven in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Retailers proberen in toenemende mate winkelervaringen te personaliseren. Data-analyse is daarbij één van de hulpmiddelen. Investeren in IT, sturen op data en toewerken naar een hoge NPS hoort hierbij. Tijdens de Big Data Expo zijn bedrijven en leveranciers aanwezig die kunnen helpen bij het uitrollen van een strategie of systeem dan wel het aan elkaar knopen van IT-tools die leiden tot betere interactie met klanten in winkels of via webshop.