Hoe VodafoneZiggo AI inzet om de klantervaring te verbeteren

THU 13:15 - 14:00

Keynote

These days challenges are not to find new technologies or good infrastructure, but how tooling such as AI & ML fit the ever game-changing architecture and especially how to create value from this. This session held by Aziz Mohammadi from VodafoneZiggo will show in-depth how advanced predictive analytics has helped the organization to create value and improve ROI by improving the customer experience moving away from a reactive approach towards a proactive and preventive approach.

  • Theme
    Artificial Intelligence

    Bier dat is gebrouwen op basis van AI of AI inzetten voor het identificeren van dieren. Het zijn slechts twee voorbeelden van waartoe AI in staat is. Aan de basis van AI staat uiteraard een enorme hoeveelheid data. Met behulp van een goede IT-infrastructuur en algoritmes is daarmee tot kunstmatige intelligentie te komen die beslissingen neemt. Op e-commerce vlak zijn er ook veel voorbeelden, waarbij algoritmes in staat zijn om patronen te herkennen en op basis daarvan suggesties te doen of content aan te passen aan bezoekers. Daarmee zijn onder andere verkopen te stimuleren. Feilloos is AI nog niet, maar de ontwikkeling gaat zo hard dat bijblijven noodzakelijk is. Dat kan op de Big Data Expo uitstekend, bezoek een van de vele presentaties en laat u bijpraten!