Our journey to be data driven

15:00 - 15:30

This is a 2018 presentation

We willen data driven worden.. Maar wat moet daarvoor gebeuren? We hebben de laatste 2 jaren gewerkt aan een Enterprise Data Warehouse, een B.I. tool aangeschaft, maar daarmee zijn we er nog lang niet. Wat waren leermomenten? Wat hadden we anders moeten doen? We zijn goed op weg, maar er is nog veel werk aan de winkel. Ewoud deelt graag ‘Kramp’s journey to be data driven’.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Tableau.

  • Theme
    Digital Innovation & datadriven enterprises

    Digital Innovation is misschien wel dé manier waarop retailers succesvol kunnen zijn en blijven in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Retailers proberen in toenemende mate winkelervaringen te personaliseren. Data-analyse is daarbij één van de hulpmiddelen. Investeren in IT, sturen op data en toewerken naar een hoge NPS hoort hierbij. Tijdens de Big Data Expo zijn bedrijven en leveranciers aanwezig die kunnen helpen bij het uitrollen van een strategie of systeem dan wel het aan elkaar knopen van IT-tools die leiden tot betere interactie met klanten in winkels of via webshop.