Persoonlijke parels: optimale relevantie met een klantgerichte contactstrategie

THU 12:00 - 12:30

Lecture hall 5

Lucardi wil steeds relevanter worden voor haar klanten. Als verrassend toegankelijke juwelier hebben we een trouwe klantenbase die zorgt voor permanente groei. De klant leren kennen en met een klantgerichte contactstrategie nog persoonlijker worden, dat is het doel.

Door ons loyaliteitsprogramma en de groei van onze webshop weten we veel van onze klanten. Wij willen die informatie gebruiken om onze klant ook echt te leren kennen. Met onze partner Veneficus ontwikkelen we met behulp van data science relevante digitale communicatie.

Elles deelt vanuit haar ervaring wat ervoor nodig is om data science succesvol in te zetten. Aan de hand van voorbeelden laat ze zien wat de toegevoegde waarde voor Lucardi is.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Veneficus.

  • Theme
    Data Science

    Organisaties beschikken al over extreem veel data. De grote uitdaging zit erin om met de beschikbare data waarde toe te voegen aan een proces of klanttraject. Data science is daarvoor uitstekend geschikt. Finance en het voorspellen van consumentenbehoeften zijn twee gebieden waarop data science effectief is toe te passen. De investering loont sowieso, want beschikt een organisatie over meer inzicht, dan zijn ook slimmere keuzes te maken. Het thema data science neemt precies hierom een steeds prominentere rol in tijdens de Big Data Expo.