THE SHARED VALUE OF DATA: RELEVANT OMNICHANNEL MARKETIN

WED 15:45 - 16:15

This is a 2017 presentation

By combining data from all touchpoints you can create an ideal basis to understand the customer. But how can you use this data to be more relevant to the customers? And how can you always tell a consistent story?
In this presentation Niels Reijmer will show how de Bijenkorf creates segmented and personalised experiences on the site, in emails and in other online marketing channels.

  • Theme
    Analytics

    Het is niet nieuw als we zeggen dat ieder bedrijf beschikt over een enorme bulk aan informatie. Om waarde te kunnen creĆ«ren aan data dient het proces van ontdekken, interpreteren en communiceren van significante patronen doorlopen te worden. Het zijn de organisaties die erin slagen om gebruikers op diverse niveaus deze data te laten analyseren die hun kansen grijpen. Begrijpelijke analysetools zorgen voor begrip tussen de ene en de andere medewerker, ongeacht het niveau. Maar vermoedelijk nog belangrijker: de juiste analyse leidt tot slimme campagnes en bevlogen medewerkers, zaken die gericht zijn in te zetten voor het behouden van klanten.