A

  • Alejandro Gómez Rodríguez

    Data & Analytics

    The power of data: operations & advanced analytics to plug-in the efficiency at Podo

  • Alex van Wijnen

    Solution Specialst

    Data Management ain't Rocket Science - TimeXtender

  • Alexander Backus

    Data & Analytics Leader

    Leveraging data and AI to optimize fulfilment operations planning at IKEA

  • Alexander Oppel

    Manager Architecture, Infrastructure & Platforms

  • Alexei Cherenkov

    Senior Data Scientist

    How a boring accounting topic became the exciting data science / AI project

  • Alexey Chaplygin

    Chief Technology and Product Officer

    Modern Data Science practice: Machine Learning - the only expertise you need

  • Alyona Galyeva

    Principal AI & Data Engineer

    Journey to the cloud: Best practices for Data and AI Scaling within Enterprise

  • Anh Vu

    Data Analyst

    Empowering end-users beyond BI and leveraging Machine Learning

  • Annemieke Bulters

    Chief Data & Digital Officer

    Data (science) als game changer in de energietransitie

  • Arnold Struik

    Managing Partner

    Impact of marketing measurement modelling on media spend efficiency

  • Aziz Mohammadi

    Director Advanced Analytics

    Hoe VodafoneZiggo AI inzet om de klantervaring te verbeteren

B

  • Bart Brackel

    Senior Digital Data Analist bij Sunweb Group

    Better data science with server side tracking

  • Berend Dumas

    Senior Data Scientist

    Hoe zorg je ervoor dat je als bedrijf succesvol gebruik maakt van data? Athlon X Data Science Lab.

  • Bram van Rens

    Principal Data Strategist

    From Dutch energy supplier to international service provider in greenhouse horticulture

C

  • Cees Attema

    Principal

    Het opstellen van een autoverkeringspremie, hoe werkt dit eigenlijk

  • Chantal Epskamp

    Team Lead & PO Data Science

    Self-service ML Ops: full-service SageMaker in een gebruiksvriendelijke verpakking

  • Chantal Snijder

    Data Analytics consultant

    Eneco: 4 tips om een grote digitale transformatie op een datagedreven manier uit te voeren

  • Clint de Keizer

    Machine Learning Engineer

    ProRail’s story on getting machine learning ready!

  • Constantinos Raptis

    COO

    Royal Belgian Football Association: Digitalisation, data and insights

D

  • Daan van den Oever

    Director Machine Learning at KLM Royal Dutch Airlines

    Journey to the cloud: Best practices for Data and AI Scaling within Enterprise

  • Daan Kruijs

    Machine Learning Engineer

    Self-service ML Ops: full-service SageMaker in een gebruiksvriendelijke verpakking

  • Damiaan Zwietering 

    Sales Engineer Data & AI

    Verantwoord bouwen op data: een dataplatform als fundering

  • Daniel Gebler

    CTO

    Supply chain automation and the future of online retail

  • Daniel van der Ende

    Data engineer

    Creating Mollie’s ML Platform: from notebook to production with Vertex AI

  • Dave Hanson

    General Manager, DaaS, EDDM & Alliances

    Unstructured: Unlocking the value of less-structured 3rd party data

  • Dennis Kraakman

    Managing Consultant

    Kunst en kunstmatige intelligentie: hoe gaat dat samen?

E

  • Eelco van de Wiel

    Owner

    50% tijdswinst door gebruik technologie en automatisering

  • Eric Hiddink

    Innovatiemanager

    Gezonde zorg, Gezonde regio, 10 jaar ervaring met zorgoptimalisatie door gebruik van data en kennistechnologie.

  • Erik Assink

    Managing Director, North America

    The Importance of Integration and Data Management for Big Data Use cases

  • Erik Kramer

    Senior inkoper 1e lijn

    Gezonde zorg, Gezonde regio, 10 jaar ervaring met zorgoptimalisatie door gebruik van data en kennistechnologie.

F

  • Frederik Naessens

    Lead Architect EMEA

    Transition from BI Backend Developer into a (Data) Engineer

  • Freek Bomhof

    Senior consultant

    Techniek om aan artikel 5f van de AVG te voldoen

G

  • Gerhard van der Bijl

    Sr. Vice President Tech

    Powering the Data Driven Enterprise with the Fuel it needs

  • Grégory Meloni

    Digital Project Manager

    Royal Belgian Football Association: Digitalisation, data and insights

H

  • Howard Misser

    Director Data Differentation

    Powering the Data Driven Enterprise with the Fuel it needs

I

  • Ivo Everts

    Senior Strategic Architect

    Evolution of Data architectures and how to build a Lakehouse

J

  • James Alty

    Managing Director and Founder

    Data democratisation: how everyone can benefit from accessible data that paves the way for improved marketing outcomes

  • Jan Scholtes

    Hoogleraar

    Text-Mining: steeds belangrijker om goed om te kunnen gaan met steeds meer ongestructureerde data

  • Jennifer Belissent PH.D.

    Principal Data Strategist

    Join The Data Economy By Taking Your Data To Market

  • Job Wegman

    Product Owner

    ProRail’s story on getting machine learning ready!

  • Jorden Lentze

    Product Manager

    App experimentation as a strategy at Booking.com: 3 reasons for running experiments on apps

  • Joris Brehm

    Senior Data Analytics Consultant

    Het opstellen van een autoverkeringspremie, hoe werkt dit eigenlijk

  • Jos van der Wijst

    IT advocaat

    Juridische artikelen. De nieuwe AI Verordening: meer duidelijkheid over wat wel en niet mag met AI toepassingen.

K

  • Kevin Pak

    Head of Data Science at Sunweb Group & Professor in Business Analytics at University of Amsterdam

    Better data science with server side tracking

  • Khoder Elzein

    SVP Presales & Product Management

    Holistic analysis in the cloud by accessing business critical SAP data.

L

  • László Darázsdi

    Senior Solutions consultant

    Vind de verborgen waarde in uw data

  • Laura Granek

    Associate Solution Engineer

    Party with your Data

  • Laurens van der Spek

    COO

    From Dutch energy supplier to international service provider in greenhouse horticulture

  • Lex Overmars

    Manager Data & Analytics

    Een centraal klantbeeld: de sleutel tot succes voor PostNL

  • Loek Gerrits

    Data Science Consultant / ML Engineer

    Leveraging data and AI to optimize fulfilment operations planning at IKEA

  • Lotta Deinum

    Data Product Manager

    De data strategie & transformatie van McDonald's: Van Big Data naar Big Mac.

M

  • Mahmoud Yassin

    Lead Data Architect

    Role of {Active} Metadata {Lake} in any successful data architecture

  • Marc Steen

    Senior Research Scientist

    Ethics for people who work in tech; how to integrate ethics in your projects

  • Marcel Ehrlitzer

    Product Director

    Adform Case Study - Tackling AdTech’s Big Data Challenges

  • Marcel Berkhout

    Data & AI Technical Sales Specialist

    Verantwoord bouwen op data: een dataplatform als fundering

  • Marlot Schoenmaker

    Asset Manager

    ‘De inspecteur van de toekomst is een sensor’: Hoe AI de haven van Rotterdam helpt assets te inspecteren

  • Matthias Feys

    CTO

    Data Driven Sales at Randstad - Increasing sales effectiveness with Artificial Intelligence | ML6 Customer Case Study

  • Maurice Veltman

    Solution Architect

    Hoe maak je de stap van traditionele BI & Datawarehousing naar Data Science?

N

  • Nadja Mosterman

    Head of Data

    Is data your first crush or last love? Hoe je een langdurige en gelukkige relatie met data opbouwt.

  • Nicolas Deruytter

    CEO

    Data Centric AI: improving data to get to better results

  • Nikki Gillessen

    Senior Data Analist

    De effecten van je marketing activiteiten inzichtelijk krijgen? Start met Brand KPI modelling!

O

  • Oscar Wijsman

    Sr. Business Expert Intelligence & Digitalisering

    Datagedreven politiewerk: een technologische, organisatorische, maatschappelijke en juridische uitdaging

P

  • Paola Remmelswaal

    Data Analist

    De effecten van je marketing activiteiten inzichtelijk krijgen? Start met Brand KPI modelling!

  • Paulien Out

    Senior Data Scientist

    The five important pillars of a machine learning strategy and how to apply them to your organisation

  • Petra Oldengarm

    Directeur

    Ransomware aanvallen anno 2022 - hoe zien ze eruit en hoe je er tegen te beschermen?

  • Prof. Lokke Moerel

    Professor Global ICT Law, Tilburg University en advocaat Morrison & Foerster

    Europa’s streven naar digitale soevereiniteit: disruptie van digitale bedrijfsmodellen

R

  • Robert Savelkoul

    Founder & Creator

    Hoe kan data in een digital twin ons helpen naar een circulaire economie in 2030?

  • Robin Boonk

    Productowner

    AWVN: Het CBS voor Werkgevers, gids in het woud van data

  • Roger Stoffers

    Enterprise Architect

    Business Capabilities as Product. A mechanism for Operational and Analytical information concerns

  • Roland van Leeuwen

    Analytics Tech Lead, Consultant & Trainer

    Big Data & AI: de toegevoegde waarde voor de publieke gezondheid

  • Roos van Duren

    Digital Squad Manager Sales

    Eneco: 4 tips om een grote digitale transformatie op een datagedreven manier uit te voeren

  • Roy De Brouwer

    BI Consultant

    Innovatie in de varkensfokkerij met Data Science & RStudio

  • Rutger Geerling

    Data Engineer

S

  • Sami Säily

    Senior Solution Architect

    How Aiven for Kafka supports Wärtsilä with their Data-driven Decarbonisation

  • Sara Pericone

    Data Scientist

    AI-Augmented product development. Your favorite snacks, with a twist of AI

  • Sergio Rodríguez de Guzmán

    CTO

    The power of data: operations & advanced analytics to plug-in the efficiency at Podo

  • Stefan Leever

    Product manager Customer Engagement

    Self-service & standaardisatie van Digital Analytics binnen de Rabobank

  • Stijn Meijers

    Sr. Data Engineer

    Lightyear: scaling a data team in a hyper growth & high tech environment

  • Sven Stringer

    Senior Data Scientist

    The five important pillars of a machine learning strategy and how to apply them to your organisation

T

  • Tal Tal Katzav

    Manager, Machine Learning & Advanced Analytics

    How Aiven for Kafka supports Wärtsilä with their Data-driven Decarbonisation

  • Ted Oliekan

    Chief Data Officer

    Data gedreven werken bij DCMR - voor een schone gezonde en veilige leefomgeving

  • Thom Snaphaan

    Doctoraatsonderzoeker

    Hoe scripting kan bijdragen aan een betekenisvolle inzet van big data in het veiligheidsdomein

  • Thomas Heeneman

    Managing Consultant

    Kunst en kunstmatige intelligentie: hoe gaat dat samen?

  • Tije Vlam

    Data Innovator

    Data ter discussie: creëer jouw optimum binnen complexere dataverzameling en veeleisende regelgeving

  • Tim de Klijn

    Machine Learning Engineer

    ‘De inspecteur van de toekomst is een sensor’: Hoe AI de haven van Rotterdam helpt assets te inspecteren

  • Tim Hehenkamp

    Directeur Tech & Data

    Met data het meest klantgerichte bedrijf worden. Hoe doe je dat?

  • Tjaard Prins

    Lead Data Consultant

    Continu Beter: Customer Journey Analyse bij Centraal Beheer

  • Tom Houtgraaf

    Coordinator Digital Marketing, Merchandise & Community

    Team Jumbo-Visma: data als digitale versnelling

  • Tomas Stevens

    Breeding Value Estimation

    Innovatie in de varkensfokkerij met Data Science & RStudio

  • Tor Boe-Lillegraven

    Chief Data Officer

    Lessons learned: why you need a data strategy in times of crisis

V

  • Vickly Bunyard

    CTO for Northern Europe

    What if your data could save the planet?

  • Vlad Metodiev

    Head of AI

    AI-Augmented product development. Your favorite snacks, with a twist of AI

W

  • Wendell Kuling

    Manager Data Science & Analytics

    Met data het meest klantgerichte bedrijf worden. Hoe doe je dat?

  • Wessel Huising

    Machine Learning Engineer

    Creating Mollie’s ML Platform: from notebook to production with Vertex AI

  • Willemijne de Wit

    Marketing & Sales Directeur

    Hoe zorg je ervoor dat je als bedrijf succesvol gebruik maakt van data? Athlon X Data Science Lab.

  • Wouter Stolk

    Sr. Data Engineer

    Lightyear: scaling a data team in a hyper growth & high tech environment

Y

  • Yoran van Bezooijen

    Data Scientist

    Minder advertenties & betere ervaring door 360° klantbeeld