Interactieve Workshops

‘De enige manier om data science op duurzame wijze in de bedrijfsstrategie te integreren, is door de consument en haar behoeften altijd op de eerste plek te zetten’
 

Voor veel B2C-bedrijven spelen data en data science tegenwoordig een onmisbare rol in de bedrijfsvoering. Maar hoe zet je data science op een duurzame manier in en zorg je dat het ook op de lange termijn waarde levert aan zowel de business als de consument?

Tijdens de Big Data Expo staat het thema ‘Building a sustainable strategy’ op donderdag 19 September centraal in de lezingenzaal van Building Blocks. Het thema wordt vanuit business, technology en ethische invalshoeken belicht met presentaties van onder andere Fleur Hasaart (Manager Data Science bij CZ) en Lokke Moerel (Hoogleraar Global ICT Law aan de Universiteit van Tilburg).

Aansluitend worden er Interactieve Workshops georganiseerd waarvoor we managers en directeuren van grotere B2C-organisaties uitnodigen om hierover met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen met elkaar uit te wisselen. Deze discussie zal begeleid worden door Erwin van Oosten. Erwin heeft een heldere visie op customer-centric business modellen en veel ervaring met het uitrollen van data science strategieën bij grote organisaties in de retail, brands en verzekeringsindustrieën.

 

Persoonlijke gegevens