Complexiteit transformeert tot inzicht
Het is niet nieuw als we zeggen dat ieder bedrijf beschikt over een enorme bulk aan informatie. Om waarde te kunnen creëren aan data dient het proces van ontdekken, interpreteren en communiceren van significante patronen doorlopen te worden. Het zijn de organisaties die erin slagen om gebruikers op diverse niveaus deze data te laten analyseren die hun kansen grijpen. Begrijpelijke analysetools zorgen voor begrip tussen de ene en de andere medewerker, ongeacht het niveau. Maar vermoedelijk nog belangrijker: de juiste analyse leidt tot slimme campagnes en bevlogen medewerkers, zaken die gericht zijn in te zetten voor het behouden van klanten.
Lezingen met dit thema
Specifiek binnen het thema is er een aantal presentaties waar sprekers ingaan op de mogelijkheden. Zie hier een greep uit het lezingenprogramma.
14 september
How is SPAR unlocking business value through Advanced Data Analytics?Sri Madhavi KannaData Analyst |
The drivers and importance of a move to a full cloud stackPaul AmissVice President Technology Deployment |
Bits, bytes en bijzondere momentenLex OvermarsManager Data & Analytics
|
15 september
Continu Beter: Customer Journey Analyse bij Centraal BeheerTjaard PrinsLead Data Consultant |
Drie datavisualisatietips om je te verzekeren van operationele efficiëntieMark JochemIntelligence analist |
Verifying data across heterogeneous databasesGerard ToonstraEngineering Manager
|