Analytics

Complexiteit transformeert tot inzicht

Het is niet nieuw als we zeggen dat ieder bedrijf beschikt over een enorme bulk aan informatie. Om waarde te kunnen creëren aan data dient het proces van ontdekken, interpreteren en communiceren van significante patronen doorlopen te worden. Het zijn de organisaties die erin slagen om gebruikers op diverse niveaus deze data te laten analyseren die hun kansen grijpen. Begrijpelijke analysetools zorgen voor begrip tussen de ene en de andere medewerker, ongeacht het niveau. Maar vermoedelijk nog belangrijker: de juiste analyse leidt tot slimme campagnes en bevlogen medewerkers, zaken die gericht zijn in te zetten voor het behouden van klanten.

 

Lezingen met dit thema

Specifiek binnen het thema is er een aantal presentaties waar sprekers ingaan op de mogelijkheden. Zie hier een greep uit het lezingenprogramma.

 

14 september

How is SPAR unlocking business value through Advanced Data Analytics?

Spar

Sri Madhavi Kanna

Data Analyst

 

The drivers and importance of a move to a full cloud stack

Liberty

Paul Amiss

Vice President Technology Deployment

 

Bits, bytes en bijzondere momenten

PostNL

Lex Overmars

Manager Data & Analytics

 

 

15 september

Continu Beter: Customer Journey Analyse bij Centraal Beheer

Centraal beheer

Tjaard Prins

Lead Data Consultant

 

Drie datavisualisatietips om je te verzekeren van operationele efficiëntie

Menzis

Mark Jochem

Intelligence analist

 

Verifying data across heterogeneous databases

Datafold

Gerard Toonstra

Engineering Manager

 

 

Bekijk de presentaties over dit thema