Digital Innovation & datadriven enterprises

De sleutel tot succes

Digital Innovation is misschien wel dé manier waarop retailers succesvol kunnen zijn en blijven in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Retailers proberen in toenemende mate winkelervaringen te personaliseren. Data-analyse is daarbij één van de hulpmiddelen. Investeren in IT, sturen op data en toewerken naar een hoge NPS hoort hierbij. Tijdens de Big Data Expo zijn bedrijven en leveranciers aanwezig die kunnen helpen bij het uitrollen van een strategie of systeem dan wel het aan elkaar knopen van IT-tools die leiden tot betere interactie met klanten in winkels of via webshops.

 

Lezingen met dit thema

Specifiek binnen het thema is er een aantal presentaties waar sprekers ingaan op de mogelijkheden. Zie hier een greep uit het lezingenprogramma.

 

14 september

Business Capabilities as Product. A mechanism for Operational and Analytical information concerns

Volksbank

Roger Stoffers

Enterprise Architect

 

Team Jumbo-Visma: data als digitale versnelling

Jumbo Visma

Tom Houtgraaf

Coordinator Digital Marketing, Merchandise & Community

 

Royal Belgian Football Association: Digitalisation, data and insights

Belgian

Grégory Meloni

Digital Project Manager

 

 

15 september

AWVN: Het CBS voor Werkgevers, gids in het woud van data

AWVN

Marloes Arbouw

Datamanager

 

Powering the Data Driven Enterprise with the Fuel it needs

AH

Howard Misser

Director Data Differentation

 

Get more value out of your data starting with a good architecture. A real project using a Cloud Data Lakehouse Platform

Quistor

Begoña Villamor

Manager Business Analytics & Big Data

 

 

Bekijk de presentaties over dit thema