De Dataloog @ Data Insights Conference - Kantar

Met analytics duurzaamheidstrends en -ontwikkelingen in kaart brengen

 

Kantar logo

Over de aflevering

Tijdens de podcast vanaf de Data Insights Conference bespreken Rick Boersen en Iris Houtepen van Kantar hoe je met behulp van hoogwaardige Data & Analytics toepassingen de online zoekopdrachten van consumenten binnen jouw sector in kaart kunt brengen om zo opkomende trends en ontwikkelingen op het gebied van sustainability te identificeren. Met deze unieke en waardevolle insights kunnen merken hun merk- en innovatiestrategieën optimaliseren.

Over Kantar

Kantar is 's werelds toonaangevende bedrijf op het gebied van marketingdata en analytics. Kantar heeft een volledig, uniek en diepgaand inzicht in hoe mensen denken, voelen en handelen; wereldwijd en lokaal in meer dan 90 markten. Door de combinatie van de diepgaande expertise van de mensen bij Kantar, hun databronnen en benchmarks en innovatieve analytics en technologie, helpen ze hun klanten mensen te doorgronden en groei te creëren.