CEX sells

WOE 15:45 - 16:15

Dit is een presentatie van 2018

CEX, oftewel Customer Experience is belangrijker dan ooit. Hoe creëer je die optimale klantbeleving in een fysieke (retail) omgeving? En vooral, hoe kun je deze op basis van data zo effectief en persoonlijk mogelijk maken? Een 30 min. speedtalk vol inspiratie, insights en take-aways.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Building Blocks.

  • Thema
    Digital Innovation & datadriven enterprises

    Digital Innovation is misschien wel dé manier waarop retailers succesvol kunnen zijn en blijven in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Retailers proberen in toenemende mate winkelervaringen te personaliseren. Data-analyse is daarbij één van de hulpmiddelen. Investeren in IT, sturen op data en toewerken naar een hoge NPS hoort hierbij. Tijdens de Big Data Expo zijn bedrijven en leveranciers aanwezig die kunnen helpen bij het uitrollen van een strategie of systeem dan wel het aan elkaar knopen van IT-tools die leiden tot betere interactie met klanten in winkels of via webshop.