Combining recommendations and dynamic pricing: an offer you can’t refuse!

15:00 - 15:30

Dit is een presentatie van 2018

Bij OTTO vormt data science hét fundament voor alle marketingbeslissingen. Om haar klanten beter te begrijpen en te voorzien van een persoonlijk relevant aanbod, begint elke procesverbetering met data-analyse. Dirk neemt je mee in OTTO’s data science visie en zal middels concrete cases uitleggen hoe deze in praktijk wordt gebracht.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Building Blocks.

  • Thema
    Data Science

    De impact van Data Science op onze business is enorm. Het ontsluiten van gestructureerde en ongestructureerde data door (zelf)lerende modellen vindt toepassing binnen allerlei bedrijven. Het oplossen van grote vraagstukken zoals: 'Hoe kan ik mijn klanten persoonlijker benadrukken met onze e-mailcampagnes?' of 'Kunnen we de hoeveleheid fraudegevallen bij aanvragen terugdringen?' gaat steeds sneller en effectiever door het gebruik van deze voorspellende toepassingen. Data Science helpt om continue waardevolle resultaten te behalen en te innoveren.