Combining recommendations and dynamic pricing: an offer you can’t refuse!

DON 15:00 - 15:30

Lezingenzaal 2

Bij OTTO vormt data science hét fundament voor alle marketingbeslissingen. Om haar klanten beter te begrijpen en te voorzien van een persoonlijk relevant aanbod, begint elke procesverbetering met data-analyse. Dirk neemt je mee in OTTO’s data science visie en zal middels concrete cases uitleggen hoe deze in praktijk wordt gebracht.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Building Blocks.

  • Thema
    Data Science

    Organisaties beschikken al over extreem veel data. De grote uitdaging zit erin om met de beschikbare data waarde toe te voegen aan een proces of klanttraject. Data science is daarvoor uitstekend geschikt. Finance en het voorspellen van consumentenbehoeften zijn twee gebieden waarop data science effectief is toe te passen. De investering loont sowieso, want beschikt een organisatie over meer inzicht, dan zijn ook slimmere keuzes te maken. Het thema data science neemt precies hierom een steeds prominentere rol in tijdens de Big Data Expo.