Continu Beter: Customer Journey Analyse bij Centraal Beheer

10:30 - 11:00

Dit is een presentatie van 2022

Bij Centraal Beheer zijn we bezig met een transitie van verzekeraar naar meest geliefde dienstverlener. Mede als gevolg van die ambitie hebben we het Customer Journey denken écht centraal gezet in onze strategie en doelstellingen. Dit vraagt nog al wat van de organisatie van je data en mensen. Tijdens deze presentatie zal Tjaard hierop ingaan, om vervolgens door te pakken richting een aantal concrete voorbeelden van intelligente data-toepassingen die een rol spelen in de customer journey analyses bij Centraal Beheer.

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Meld je gratis aan voor de Big Data Expo op 14 & 15 september 2022 in Jaarbeurs Utrecht.

  • Thema
    Analytics

    Het is niet nieuw als we zeggen dat ieder bedrijf beschikt over een enorme bulk aan informatie. Om waarde te kunnen creëren aan data dient het proces van ontdekken, interpreteren en communiceren van significante patronen doorlopen te worden. Het zijn de organisaties die erin slagen om gebruikers op diverse niveaus deze data te laten analyseren die hun kansen grijpen. Begrijpelijke analysetools zorgen voor begrip tussen de ene en de andere medewerker, ongeacht het niveau. Maar vermoedelijk nog belangrijker: de juiste analyse leidt tot slimme campagnes en bevlogen medewerkers, zaken die gericht zijn in te zetten voor het behouden van klanten.