Continu Beter: Customer Journey Analyse bij Centraal Beheer

DON 10:30 - 11:00

Zaal 3

Bij Centraal Beheer zijn we bezig met een transitie van verzekeraar naar meest geliefde dienstverlener. Mede als gevolg van die ambitie hebben we het Customer Journey denken écht centraal gezet in onze strategie en doelstellingen. Dit vraagt nog al wat van de organisatie van je data en mensen. Tijdens deze presentatie zal Tjaard hierop ingaan, om vervolgens door te pakken richting een aantal concrete voorbeelden van intelligente data-toepassingen die een rol spelen in de customer journey analyses bij Centraal Beheer.

  • Thema
    Analytics

    Big data zijn onmisbaar, het is de basis voor vrijwel elke beslissing binnen een modern bedrijf. Toch draait het uiteindelijk om het effectief analyseren van alle verzamelde data. Deze analyses tonen nog regelmatig heel verrassende resultaten. Pakt een onderneming de handschoen op om deze resultaten iets minder verrassend te maken, dan ontstaan er enorme businesskansen. Binnen het thema analytics zijn er diverse presentaties die inzicht geven in de mogelijkheden van analytics.