Is data your first crush or last love? Hoe je een langdurige en gelukkige relatie met data opbouwt.

DON 14:45 - 15:15

Zaal 5

Een langdurige en gelukkige relatie met data hebben. Dat klinkt bijna als een sprookje. Welk bedrijf wil dat niet? Veel organisaties kennen het fantastische gevoel van de eerste successen met data al. Dat is die echte ‘first crush’, waarin wordt bewezen dat data toegevoegde waarde kan leveren.

Hoewel een eerste verliefdheid vaak grote indruk maakt, kan het positieve gevoel snel weer verdwijnen. Dat is jammer, want échte liefde ontstaat pas op lange termijn. Wanneer de mooie momenten en relatiecrises elkaar gaan afwisselen, ontstaat de kans om je data volledig te leren kennen. Resultaat: je kunt optimaal je data benutten en het zorgt voor een stevig fundament om een toekomstgerichte organisatie (uit) te bouwen.

Bij Independer is data al jarenlang één van de belangrijkste speerpunten tot succes. Wij weten dat lange termijnsucces niet zomaar ontstaat, niet vanzelfsprekend is en dat je echt moet investeren in een goed fundament. Net als bij elke relatie hebben we te maken gehad met ups en downs.

Kom erachter hoe Independer inspeelt op een snel veranderende wereld en na 20 jaar nog steeds relevant is. Laat je inspireren en meenemen door Nadja Mosterman, Head of Data bij Independer.

  • Thema
    Digital Innovation

    Voor retailers is het een tijdperk waarin het hollen is van de ene naar de andere verandering. E-commerce trends verdringen zich om een plek in de spotlight, maar ondertussen dienen retailers zich ook op andere vlakken te ontwikkelen. Digitale innovatie lijkt de sleutel tot succes in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Het thema Digital Innovation, één van de onderwerpen tijdens het programma van de Big Data Expo, is misschien wel actueler dan ooit.