Is data your first crush or last love? Hoe je een langdurige en gelukkige relatie met data opbouwt.

DON 14:45 - 15:15

Zaal 5

Een langdurige en gelukkige relatie met data hebben. Dat klinkt bijna als een sprookje. Welk bedrijf wil dat niet? Veel organisaties kennen het fantastische gevoel van de eerste successen met data al. Dat is die echte ‘first crush’, waarin wordt bewezen dat data toegevoegde waarde kan leveren.

Hoewel een eerste verliefdheid vaak grote indruk maakt, kan het positieve gevoel snel weer verdwijnen. Dat is jammer, want échte liefde ontstaat pas op lange termijn. Wanneer de mooie momenten en relatiecrises elkaar gaan afwisselen, ontstaat de kans om je data volledig te leren kennen. Resultaat: je kunt optimaal je data benutten en het zorgt voor een stevig fundament om een toekomstgerichte organisatie (uit) te bouwen.

Bij Independer is data al jarenlang één van de belangrijkste speerpunten tot succes. Wij weten dat lange termijnsucces niet zomaar ontstaat, niet vanzelfsprekend is en dat je echt moet investeren in een goed fundament. Net als bij elke relatie hebben we te maken gehad met ups en downs.

Kom erachter hoe Independer inspeelt op een snel veranderende wereld en na 20 jaar nog steeds relevant is. Laat je inspireren en meenemen door Nadja Mosterman, Head of Data bij Independer.

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Meld je gratis aan voor de Big Data Expo op 14 & 15 september 2022 in Jaarbeurs Utrecht.

  • Thema
    Digital Innovation & datadriven enterprises

    Digital Innovation is misschien wel dé manier waarop retailers succesvol kunnen zijn en blijven in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Retailers proberen in toenemende mate winkelervaringen te personaliseren. Data-analyse is daarbij één van de hulpmiddelen. Investeren in IT, sturen op data en toewerken naar een hoge NPS hoort hierbij. Tijdens de Big Data Expo zijn bedrijven en leveranciers aanwezig die kunnen helpen bij het uitrollen van een strategie of systeem dan wel het aan elkaar knopen van IT-tools die leiden tot betere interactie met klanten in winkels of via webshops.