De data strategie & transformatie van McDonald's: Van Big Data naar Big Mac.

WOE 15:30 - 16:00

Dit is een presentatie van 2022

De data strategie van McDonald's, met oog op het realiseren van een Data Informed Decision Making culture. Hoe we data inzichten combineren met de praktijk van onze restaurants voor het optimaliseren van onze gastervaring. Graag neem ik jullie mee op onze "data reis", hoe we ons organiseren, de transitie aanvliegen en praktische voorbeelden van hoe we data analyse en inzichten succesvol inzetten.

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Meld je gratis aan voor de Big Data Expo op 14 & 15 september 2022 in Jaarbeurs Utrecht.

  • Thema
    Analytics

    Het is niet nieuw als we zeggen dat ieder bedrijf beschikt over een enorme bulk aan informatie. Om waarde te kunnen creëren aan data dient het proces van ontdekken, interpreteren en communiceren van significante patronen doorlopen te worden. Het zijn de organisaties die erin slagen om gebruikers op diverse niveaus deze data te laten analyseren die hun kansen grijpen. Begrijpelijke analysetools zorgen voor begrip tussen de ene en de andere medewerker, ongeacht het niveau. Maar vermoedelijk nog belangrijker: de juiste analyse leidt tot slimme campagnes en bevlogen medewerkers, zaken die gericht zijn in te zetten voor het behouden van klanten.