De rol v/h Customer Data Platform bij het continu scoren van Customer Insights

WOE 14:15 - 14:45

Lezingenzaal 5

Voor organisaties in Finance, Utilities en Entertainment is klantenbinding van groot belang. Om die reden willen deze organisaties hun (potentiele) klanten de “Next-Best Experience” bieden middels een Customer Data Platform (CDP).

Door het toepassen van technieken zoals Advanced Analytics, Machine Learning en AI stelt een CDP een organisatie in staat om haar klanten continue die beste klantenervaring te bieden. Tijdens deze presentatie krijg je een introductie in de wereld van Customer Data Platforms en de rol van Big Data hierin.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Information Builders.

  • Thema
    Analytics

    Big data zijn onmisbaar, het is de basis voor vrijwel elke beslissing binnen een modern bedrijf. Toch draait het uiteindelijk om het effectief analyseren van alle verzamelde data. Deze analyses tonen nog regelmatig heel verrassende resultaten. Pakt een onderneming de handschoen op om deze resultaten iets minder verrassend te maken, dan ontstaan er enorme businesskansen. Binnen het thema analytics zijn er diverse presentaties die inzicht geven in de mogelijkheden van analytics.