How Adevinta has adopted managing data as a product and creating maximum business value at scale.

13:15 - 13:45

Dit is een presentatie van 2022

Adevinta (ao. Marktplaats.nl/2dehands.be) is going through a transformational journey from a decentralized portfolio business towards a global classifieds player that manages its data as an asset. Allard will share how Adevinta is managing data as a product to create maximum value for their customer and the business.

Creating global products in collaboration with the portfolio brands that apply strong culture of collaboration and shared decision making as well as a strong infrastructure that can facilitate doing this at scale.

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Meld je gratis aan voor de Big Data Expo op 14 & 15 september 2022 in Jaarbeurs Utrecht.

  • Thema
    Analytics

    Het is niet nieuw als we zeggen dat ieder bedrijf beschikt over een enorme bulk aan informatie. Om waarde te kunnen creëren aan data dient het proces van ontdekken, interpreteren en communiceren van significante patronen doorlopen te worden. Het zijn de organisaties die erin slagen om gebruikers op diverse niveaus deze data te laten analyseren die hun kansen grijpen. Begrijpelijke analysetools zorgen voor begrip tussen de ene en de andere medewerker, ongeacht het niveau. Maar vermoedelijk nog belangrijker: de juiste analyse leidt tot slimme campagnes en bevlogen medewerkers, zaken die gericht zijn in te zetten voor het behouden van klanten.