Manage the Digital Transformation with a Microservices-Based Architectural Approach

DON 15:10 - 15:40

Lezingenzaal 4

Digital transformation is undoubtedly the biggest challenge of KPN in the coming years. By adopting new technologies like machine learning into the current operations procedures, companies like KPN will save money by eliminating manual tasks and better manage our telecom infrastructure.

Machine learning is changing the world, by automating processes that the human brain has done in the past, such as recommendations. By combining Process Management and machine learning we can take automation to the next level. But how can we integrate process management into a service-oriented organization?

In this session, we will discuss an organisation integration pattern to trigger the process management and to manage the workflow.

  • Thema
    Digital Innovation

    Voor retailers is het een tijdperk waarin het hollen is van de ene naar de andere verandering. E-commerce trends verdringen zich om een plek in de spotlight, maar ondertussen dienen retailers zich ook op andere vlakken te ontwikkelen. Digitale innovatie lijkt de sleutel tot succes in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Het thema Digital Innovation, één van de onderwerpen tijdens het programma van de Big Data Expo, is misschien wel actueler dan ooit.

    Bezoekersdoelgroep
    Verantwoordelijk zijn voor een data team

    Deze lezing gaat concreet in op de techniek en het gebruik van data. Er wordt uitgelegd hoe bepaalde dingen aangepakt en wat daarvoor gebruikt is. Hierbij gaat de spreker de diepte in en geeft deze specifieke feiten, inzichten, advies en tactieken op hoog niveau.

    Deze lezing is bedoeld voor bezoekers die: verantwoordelijk zijn voor een data team, zoals o.a.; manager data science en product owner.