Our journey to be data driven

DON 15:00 - 15:30

Lezingenzaal 4

We willen data driven worden.. Maar wat moet daarvoor gebeuren? We hebben de laatste 2 jaren gewerkt aan een Enterprise Data Warehouse, een B.I. tool aangeschaft, maar daarmee zijn we er nog lang niet. Wat waren leermomenten? Wat hadden we anders moeten doen? We zijn goed op weg, maar er is nog veel werk aan de winkel. Ewoud deelt graag ‘Kramp’s journey to be data driven’.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Tableau.

  • Thema
    Digital Innovation

    Voor retailers is het een tijdperk waarin het hollen is van de ene naar de andere verandering. E-commerce trends verdringen zich om een plek in de spotlight, maar ondertussen dienen retailers zich ook op andere vlakken te ontwikkelen. Digitale innovatie lijkt de sleutel tot succes in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Het thema Digital Innovation, één van de onderwerpen tijdens het programma van de Big Data Expo, is misschien wel actueler dan ooit.