Persoonlijke parels: optimale relevantie met een klantgerichte contactstrategie

12:00 - 12:30

Dit is een presentatie van 2018

Lucardi wil steeds relevanter worden voor haar klanten. Als verrassend toegankelijke juwelier hebben we een trouwe klantenbase die zorgt voor permanente groei. De klant leren kennen en met een klantgerichte contactstrategie nog persoonlijker worden, dat is het doel.

Door ons loyaliteitsprogramma en de groei van onze webshop weten we veel van onze klanten. Wij willen die informatie gebruiken om onze klant ook echt te leren kennen. Met onze partner Veneficus ontwikkelen we met behulp van data science relevante digitale communicatie.

Elles deelt vanuit haar ervaring wat ervoor nodig is om data science succesvol in te zetten. Aan de hand van voorbeelden laat ze zien wat de toegevoegde waarde voor Lucardi is.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Veneficus.

  • Thema
    Data Science

    De impact van Data Science op onze business is enorm. Het ontsluiten van gestructureerde en ongestructureerde data door (zelf)lerende modellen vindt toepassing binnen allerlei bedrijven. Het oplossen van grote vraagstukken zoals: 'Hoe kan ik mijn klanten persoonlijker benadrukken met onze e-mailcampagnes?' of 'Kunnen we de hoeveleheid fraudegevallen bij aanvragen terugdringen?' gaat steeds sneller en effectiever door het gebruik van deze voorspellende toepassingen. Data Science helpt om continue waardevolle resultaten te behalen en te innoveren.