Heidi van Leerdam

Marketing coördinator

Heidi van Leerdam
Over Heidi van Leerdam

Heidi van Leerdam startte haar loopbaan 18 jaar geleden op de marketingafdeling van b2c merkhouder van Scholl en Durex. Ze studeerde duaal en vond een hierop goed aansluitende werkgever die vier jaar later een ICT-wending in het pad bracht.

In de 14 jaren die volgden, concentreerde haar werk zich op strategie en coördinatie van marketing-  en marketingcommunicatiecampagnes cross mediaal. Ze werkte met hele kleine en grotere budgetten voor een lokaal ondernemersplatform en met partner marketingafdeling van IBM , ADP en Qlik.

Hands on en dynamiek met ruimte voor humor af en toe een ‘overdenk moment’ daar houd ik van!

“Ik ben opgegroeid met de komst van het internet, stiekem in de mediatheek op de middelbare school ‘surfen’ klasgenootjes toevoegen aan Hyves. Ondertussen is het internet en IT al zo vanzelfsprekend voor ons als water uit de kraan en stroom uit het stopcontact. En  bevinden we ons midden in een datarevolutie! Ik ben trots en blij met een werkgever als MagnaVersum die deze ontwikkeling begrijpt en omarmt met een team van slimme, enthousiaste mensen”.

We know how and we will help you to control this valuable data culture!