Lezingenzaal

What's in it for me?


Unieke doelgroep

De doelgroep van de Big Data Expo bestaat op hoofdlijn uit 2 groepen. Enerzijds de businessprofessionals die gebruik maken van de data analyses en zich met name focussen op het resultaat van deze data. Anderzijds zijn het de echte data professionals die dagelijks werken met data en data oplossingen en zich bezighouden met de techniek en software.

Kijkende naar de cijfers uit onze evaluatie is onze intentie om de focus meer te leggen op de groepen die de strategie en visie bepalen (C-level) en die  verantwoordelijk zijn voor een data team (manager data science/ manager analytics). Dit door de content interessanter te maken voor die groep.

Lezingenzalen

Er vinden 7 lezingen per lezingenzaal per dag plaats. Alle lezingen duren 30 minuten inclusief vragen uit de zaal. Tussen elke lezing zit een pauze van 20 minuten zodat de spreker heeft tijd om zicht te installeren en de bezoeker de tijd heeft om naar een andere zaal te lopen.

Silent Seminar systeem
Elke lezingen zaal is uitgerust met een Silent Seminar System. Dankzij de koptelefoons hebben bezoekers minder last van omgevingsgeluid van de beurs.

Dagvoorzitter
Er is in iedere zaal een dagvoorzitter aanwezig die uw lezing aankondigt en het stellen van vragen vanuit de zaal in goede banen zal leiden.

Techniek
De organisatie zorgt ervoor dat alle technische faciliteiten aanwezig zijn in de lezingenzalen (beamer, laptop, internet, etc.) Daarnaast is er technische ondersteuning aanwezig.