“Social Network 3.0: Loyalty based on Trust”

WED 11:15 - 11:45

Lecture hall 3

Zijn de huidige ‘social media’ de norm?
Weten we nog wie we bereiken en op basis waarvan?
Hoe kunnen we, in lijn met de GDPR, op grote schaal relevant en betrouwbaar 1-op-1 communiceren met onze doelgroep?

Hoe kunnen we mensen verleiden tot een internet dat mensen controle geeft, een menselijke maat hanteert en een betrouwbare en gezonde basis vormt voor duurzame economische groei?

Niet door mensen te vertellen wat goed voor ze is of hoe ze het beter kunnen doen. We zullen hen met gemak en voordelen moeten verleiden.

Niet voor niets is “Social Network 3.0: Loyalty based on Trust” ons uitgangspunt. Gemak en voordelen groeien uit tot een gelijkwaardige 1-op-1 vertrouwensrelatie tussen twee partijen waarin mensen zelf de regie hebben en zich kunnen profileren. Anoniem indien gewenst, gevalideerd indien nodig.

Een lezing die inspireert en aanzet tot actie door de vele aansprekende voorbeelden.

 

  • Theme
    Digital Innovation

    Voor retailers is het een tijdperk waarin het hollen is van de ene naar de andere verandering. E-commerce trends verdringen zich om een plek in de spotlight, maar ondertussen dienen retailers zich ook op andere vlakken te ontwikkelen. Digitale innovatie lijkt de sleutel tot succes in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Het thema Digital Innovation, één van de onderwerpen tijdens het programma van de Big Data Expo, is misschien wel actueler dan ooit.