Rocking & Data Analysis at the Roskilde Festival

12:00 - 12:30

This is a 2018 presentation

Music festivals are always amazing events. A heady combination of summer sun, the great outdoors, kicking live music and thousands of people ready for a party can help to create memories and friendships that will last a lifetime. Looking at this huge event, with a daily audience capacity of 85,000 people, Copenhagen Business School partnered with IBM and the festival to give festival-goers the best experience possible using real-time analytics. Discover how !

  • Theme
    Analytics

    Het is niet nieuw als we zeggen dat ieder bedrijf beschikt over een enorme bulk aan informatie. Om waarde te kunnen creĆ«ren aan data dient het proces van ontdekken, interpreteren en communiceren van significante patronen doorlopen te worden. Het zijn de organisaties die erin slagen om gebruikers op diverse niveaus deze data te laten analyseren die hun kansen grijpen. Begrijpelijke analysetools zorgen voor begrip tussen de ene en de andere medewerker, ongeacht het niveau. Maar vermoedelijk nog belangrijker: de juiste analyse leidt tot slimme campagnes en bevlogen medewerkers, zaken die gericht zijn in te zetten voor het behouden van klanten.