5 machine learning toepassingen in retail: de basis voor een omni-channel strategie

WED 12:00 - 12:30

This is a 2018 presentation

Retailers dromen van een omni-channel strategie. In praktijk blijkt de implementatie daarvan echter een complex vraagstuk. In deze lezing laten we zien hoe innovatieve machine learning toepassingen retailers in staat stellen om verschillende customer journey touchpoints te personaliseren en te integreren, om tot een uitmuntende en consistente klantervaring te komen.

  • Theme
    Data Science

    De impact van Data Science op onze business is enorm. Het ontsluiten van gestructureerde en ongestructureerde data door (zelf)lerende modellen vindt toepassing binnen allerlei bedrijven. Het oplossen van grote vraagstukken zoals: 'Hoe kan ik mijn klanten persoonlijker benadrukken met onze e-mailcampagnes?' of 'Kunnen we de hoeveleheid fraudegevallen bij aanvragen terugdringen?' gaat steeds sneller en effectiever door het gebruik van deze voorspellende toepassingen. Data Science helpt om continue waardevolle resultaten te behalen en te innoveren.