Smart personalized service door het gebruik van Data Science

WOE 14:15 - 14:45

Lezingenzaal 4

Bij Teleperformance zien we continue groei van digitale interacties via kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, In-App Messaging, Chat & e-mail.

Na deze presentatie weet u hoe Teleperformance Data Science samen met Building Blocks gebruikt om historische interacties te analyseren om een collectieve herinnering te creëren.

We gebruiken dit Collectief Geheugen om:

  • de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren;
  • gesprekken efficiënter te behandelen;
  • 24/7 realtime ondersteuning aan onze klanten te leveren.

De manier waarop we dit in de praktijk brengen, is door:

  • het categoriseren van historische interacties; 
  • een Q & A-model te creëren;
  • vooropgestelde antwoorden aan agents te bieden;
  • het model te trainen dmv supervised learning
  • integratie van het getrainde model in onze virtual assistant

 

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Building Blocks.

  • Thema
    Data Science

    Organisaties beschikken al over extreem veel data. De grote uitdaging zit erin om met de beschikbare data waarde toe te voegen aan een proces of klanttraject. Data science is daarvoor uitstekend geschikt. Finance en het voorspellen van consumentenbehoeften zijn twee gebieden waarop data science effectief is toe te passen. De investering loont sowieso, want beschikt een organisatie over meer inzicht, dan zijn ook slimmere keuzes te maken. Het thema data science neemt precies hierom een steeds prominentere rol in tijdens de Big Data Expo.