LEAN MEAN DATA SCIENCE MACHINE

14:15 - 14:45

Dit is een presentatie van 2017

Creativity is one of the drivers of Data Science, but how can an organization benefit from creativity and push this creativity to operational decisions? During this presentation, we show the necessary steps from an agile start with Data Science to an automated end-to-end Analytics street using a real-life client case. The case describes the strengths and pitfalls of analytics and how to create an analytics culture with the business that understands and utilizes new opportunities.

  • Thema
    Digital Innovation & datadriven enterprises

    Digital Innovation is misschien wel dé manier waarop retailers succesvol kunnen zijn en blijven in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Retailers proberen in toenemende mate winkelervaringen te personaliseren. Data-analyse is daarbij één van de hulpmiddelen. Investeren in IT, sturen op data en toewerken naar een hoge NPS hoort hierbij. Tijdens de Big Data Expo zijn bedrijven en leveranciers aanwezig die kunnen helpen bij het uitrollen van een strategie of systeem dan wel het aan elkaar knopen van IT-tools die leiden tot betere interactie met klanten in winkels of via webshop.