Wat is mijn NPS en hoeveel klanten heb ik eigenlijk?

WOE 13:30 - 14:00

Lezingenzaal 2

Begin 2017 was er binnen Zakelijk ABN AMRO geen gebrek aan rapportages. Echter, overzicht, en 1 centrale plek voor deze rapportages ontbrak. Het Performance Dashboard is inmiddels wél die centrale plek voor belangrijke sturingsinformatie. Het design is zodanig dat het dashboard graag gebruikt wordt. De wensen om het dashboard uit te breiden en nog meer op de klantwens aan te laten sluiten blijven binnenkomen. Uiteraard is de ontwikkeling ervan niet over 1 nacht ijs gegaan. 

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door MicroStrategy.

  • Thema
    Business Intelligence

    Slimmer opereren op basis van data die voorhanden is. Business Intelligence maakt het leven van heel wat organisaties een stuk eenvoudiger en overzichtelijker. Het Thema Business Intelligence is niet weg te denken van de Big Data Expo. Enerzijds omdat er steeds meer data is, anderzijds omdat de techniek voortraast. En niet te vergeten ook omdat techniek én visualisatietools deze data steeds toegankelijker maken voor een groeiende doelgroep.