De techniek achter de mobiele klantreis van wereldmerken​

WOE 11:20 - 11:50

Lezingenzaal 4

Jan Saan van CM.com legt uit welke techniek er schuil gaat achter de mobiele klantreizen van grote merken zoals Albert Heijn, Hardwell en de Dutch Grand Prix.

Trends in klantinteractie uit Silicon Valley vormen binnenkort de standaard voor jouw klanten. Continue interactie via het juiste kanaal met de juiste timing speelt de hoofdrol.

In Nederland staat de mobiele strategie nog niet eens in de kinderschoenen. Conversational Commerce is de toekomstige sleutel tot succes. Welke nieuwe Next Gen Messaging kanalen gebruikt je klant? Welke betaalmethoden moet je aanbieden? En waarom moet je apps afzweren? Welke techniek gaat erachter schuil en waar moet je als bedrijf op berekend zijn? Jan ligt dit aan de hand van cases toe.

CM.com is officiele solution provider van de grote Techgiganten Google, Apple en Facebook.

  • Thema
    Digital Innovation

    Voor retailers is het een tijdperk waarin het hollen is van de ene naar de andere verandering. E-commerce trends verdringen zich om een plek in de spotlight, maar ondertussen dienen retailers zich ook op andere vlakken te ontwikkelen. Digitale innovatie lijkt de sleutel tot succes in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Het thema Digital Innovation, één van de onderwerpen tijdens het programma van de Big Data Expo, is misschien wel actueler dan ooit.